Odborníci z centra zdraví radí jak zhubnout rychle

První týden hubnutí zkusíme odhalit chyby které dietní jídelníček má. Není cílem být vzorný, naopak čím více chyb, tím je hubnutí snazší, protože je co napravovat. Začnete si zapisovat vše co sníte, nejenom co jíte, ale také kdy i kde jíte. Na jeden až dva rohlíky snědené cestou z nákupu si už doma nevzpomenete. Důležité je zaznamenávat opravdu váš běžný stravovací režim.

Dva až tři dny se neomezujte, poctivě zapisujte, hned jak jídlo sníte, ochutnáte při vaření, dojíte zbytek po dětech.  Nezapomeňte zapisovat i pitný režim a alkohol. Jak zhubnout, kdy den začíná snídaní, která je nejdůležitějším jídlem dne. Ti, kteří snídají, si mohou dovolit za den přijmout o 400 až 600 kJ více oproti těm, kteří se do 1,5 hodiny po probuzení nenajedí. Pokud nesnídáte, zkuste si nejdříve dát např: dát si musli tyčinku nebo se napít zakysaného nápoje, a pozvolna navyšujte.

Měli by jste mít odstupy mezi jídly 3 až 4 hodiny, proto do práce si nakupte jogurty nebo zakysané mléka ke svačině na celý den. Zamezíte tak záchvatům hladu hlavně podvečer, udržíte si rovnovážnou hladinu krevního cukru, což podporuje delší dobu sytosti. Jak zhubnout a na co nesmíte první týden zapomenout. Oznámit změny své rodině, že se chystáte hubnout rychle a používat dietní jídelníček, nakoupit zdravé potraviny, které vám chutnají. Vybrat vhodný pohyb na základě vašeho dietního plánu, který vám napsali odborníci přes zdravou stravu z centra Ambpoint. Měli by jste si před začátkem hubnutí udělat revizi lednice a šatníku na cvičení a nezapomenout se pochválit za rozhodnutí zhubnout a něco pro sebe udělat.

Leave a Reply